Montag, 11. Juli 2011

I see, I hear, I feel, I smell

Right now:
Jetzt:

I see: wheat fields, brambles, the wooden fence around the garden of our house, the small road, hedges and some trees
Ich sehe: Kornfelder, Brombeerranken, der Holzzaun rund um unseren Garten, das Strässchen vor dem Haus, Hecken und einige Bäume

I hear: birds singing, the distant chatting of our children playing in the garden, a light wind going through the leaves
I höre: Vögel zwitschern, unsere Kinder die im Garten spielen und schwatzen, leichter Wind der durch die Blätter rauscht

I feel: slight air, the carpet under my feet (I had to go to the upper floor to get an Internet connexion today and even so it is only between 0 and 4 kbits/s
Ich fühle: leichten Wind, den Teppichboden (ich musste heute in das obere Stockwerk um eine Internetverdingung herzustellen. Trotzdem beträgt die Geschwindigkeit zwischen 0 und 4 Kbits/s).

I smell: fresh air and the bread I just baked for lunch
Ich rieche: frische Luft und das Brot das ich soeben für das Mittagessen gebacken habe


Keine Kommentare: